Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

αποκατάσταση

εγώ είμαι το τέρμα τα δοκάρια και τα δίχτυα εγώ ο κατ επιλογή τερματοφύλακας εγώ ήμουν είμαι και θα είμαι ο τερματοφύλακας απ το δημοτικό μέχρι το θάνατο με φθαρμένα γάντια και προσδόκιμο ζωής τη διαδικασία των πέναλτι -όχι κύριε Τσιτσιμπή τ άλλα παιδιά με βάζουν κάτω απ τα γκολπόστ γιατί έχω ροδοκόκκινα χείλη - μην ψεύδεστε κύριε Τσιτσιμπή όχι το βλέμμα μου δεν κομπλάρει τους αντίπαλους επιθετικούς- εγώ είμαι ο τερματοφύλακας για να σας δείχνω πως τη μπάλα δεν την περιμένεις αλλά την κυνηγάς με τα μάτια και την ασπάζεσαι με τα χέρια είμαι ο ευνοημένος στην αφή είμαι ο φυλακισμένος στη μεγάλη περιοχή εγώ που δεν αφήνω το φίδι να μπει στην τρύπα του εγώ είμαι ο τερματοφύλακας εγώ ο υπαίτιος στην ήττα εγώ ο άσημος στη νίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου